Refusjoner og returer

Oversikt

Vår refusjons- og returpolicy varer i 30 dager. Hvis det har gått mer enn 30 dager siden ditt kjøp, kan vi dessverre ikke tilby deg full refusjon eller bytte.

For å være kvalifisert for en retur må varen være ubrukt og i samme stand som da du mottok den. Den må også være i original emballasje.

Flere typer varer er unntatt fra å bli returnert. Forbruksvarer som mat, blomster, aviser eller magasiner kan ikke returneres. Vi aksepterer heller ikke produkter som er intime eller sanitære, farlige materialer, eller brennbare væsker eller gasser.

Andre varer som ikke kan returneres:


    • Gavekort

    • Nedlastbare programvareprodukter

    • Noen helse- og personlig pleieprodukter


For å fullføre din retur, krever vi en kvittering eller kjøpsbevis.

Vennligst ikke send ditt kjøp tilbake til produsenten.

Det er visse situasjoner der kun delvis refusjon blir gitt:


    • Bok med åpenbare tegn på bruk

    • CD, DVD, VHS-tape, programvare, videospill, kassettbånd eller vinylplate som har blitt åpnet.

    • Enhver vare som ikke er i sin opprinnelige tilstand, er skadet eller mangler deler av grunner som ikke skyldes vår feil.

    • Enhver vare som returneres mer enn 30 dager etter levering



Refusjoner

Når din retur er mottatt og inspisert, vil vi sende deg en e-post for å informere deg om at vi har mottatt den returnerte varen. Vi vil også informere deg om godkjennelse eller avslag av refusjonen.

Hvis du blir godkjent, vil refusjonen bli behandlet, og kreditten vil automatisk bli brukt til din kredittkortkonto eller opprinnelige betalingsmetode, innen et visst antall dager.

Forsinkede eller manglende refusjoner

Hvis du ennå ikke har mottatt refusjonen, sjekk bankkontoen din igjen først.

Deretter kan du kontakte kredittkortselskapet ditt, det kan ta litt tid før refusjonen blir offisielt registrert.

Deretter kan du kontakte banken din. Det er ofte en behandlingstid før en refusjon blir registrert.

Hvis du har gjort alt dette, men fortsatt ikke har mottatt refusjonen din, vennligst kontakt oss på {e-postadresse}.

Salgsvarer

Kun varer til vanlig pris kan refunderes. Salgsvarer kan ikke refunderes.


Bytter

Vi bytter kun ut varer dersom de er defekte eller skadet. Hvis du trenger å bytte den mot samme vare, send oss en e-post til {e-postadresse} og send varen din til: {fysisk adresse}.


Gifts

Hvis varen ble merket som en gave ved kjøp og sendt direkte til deg, vil du få en gavekreditt for verdien av returen. Når den returnerte varen er mottatt, vil en gavekort bli sendt til deg.

Hvis varen ikke ble merket som en gave ved kjøp, eller gavegiveren fikk ordren sendt til seg selv for å gi til deg senere, vil vi sende en refusjon til gavegiveren, og de vil bli informert om din retur.


Retur av forsendelse

For å returnere produktet ditt, bør du sende det til: {fysisk adresse}.

Du vil være ansvarlig for å betale for fraktkostnadene når du returnerer varen. Fraktkostnader refunderes ikke. Hvis du mottar en refusjon, vil kostnaden for returfrakt bli trukket fra refusjonen din.

Avhengig av hvor du bor, kan tiden det tar for bytteproduktet å nå deg variere.

Hvis du returnerer dyrere varer, kan du vurdere å bruke en sporbar frakttjeneste eller kjøpe fraktforsikring. Vi kan ikke garantere at vi vil motta den returnerte varen.


Trenger du hjelp?

Kontakt oss på {e-postadresse} for spørsmål relatert til refusjoner og returer.